piątek, 6 stycznia 2017

AWASTA Ubezpieczenia


Przyszedł taki moment w moim życiu, że praca na etacie przestała być tym, co chciałabym robić.
W ubiegłym roku zrezygnowałam więc z etatu i postanowiłam zając się czymś, co pozwoli na kontakt z drugim człowiekiem. 
Ludzie są różni, ale właśnie to jest pasjonujące w pracy z innymi :) 
Nie jestem nudnym agentem :) 
Gotuję i szyję - prowadzę dwa blogi związane z moimi zainteresowaniami.
Biorę udział w meczach, na trybunach :) piłki siatkowej, w którą od 5 lat, gra moja córka.
Kocham czytać książki biograficzne, autobiograficzne, a od czasu do czasu takie, które nie mają odbicia w rzeczywistości. Lubię żyć, lubię gdy coś się dzieje. 

Nazywam się Katarzyna Leśniak. 















Jestem do Państwa dyspozycji zarówno tutaj, jak i na facebooku.
Podjęłam współpracę z firmą, która oferuje szeroki wachlarz ubezpieczeń. 

Zapraszam do skorzystania z usług mojej firmy, oferującej ubezpieczenia dla klienta indywidualnego oraz biznesowego: komunikacyjne, zdrowotne, mieszkań, mienia i odpowiedzialności cywilnej, również ubezpieczenia na życie oraz kredyty hipoteczne.
Zapraszam również do śledzenia wpisów dotyczących zarówno oferty firmy, jak i ogólnych informacji na temat ubezpieczeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz